آشنایی بیشتر با رشته مهندسی فناوری تولید محتوای دیجیتال

یکی از رشته های جدید دانشگاه علمی کاربردی رشته مهندسی فناوری مدیریت تولید محتوای دیجیتال می باشد که برخی از دانشگاههای علمی کاربردی برای ترم مهر 1401 آنرا اجرا می نمایند .

 

سرفصل این رشته دانشگاهی از 70 واحد درسی که مجموعه ای از دروس تخصصی وعمومی می باشد تشکیل شده است جهت موفقیت در فضای دیجیتال تولید محتوای با کیفیت بسیار مورد توجه است برای موفقیت در تولید محتوا درابتدا می بایست با شیوه های نگارش متن و اصول ویراستاری آشنا بودبعد از نوشتن یک متن ، یک تولید کننده محتوا می بایست با استفاده از نرم افزارهای مختلف نسبت به بصری کردن یک فایل متنی اقدام کند لذا داشتن آگاهیهای لازم برای وی ضرورت دارد.

 

برخی از مهمترین نرم افزارهایی که در سرفصل این رشته جای گرفته است:

adobe aftereffect

adobe captivate

adobe audition

camptasia

adobe photoshop

همچنین از آنجاییکه امروزه تولید محتوا برای تلفنهای همراه و شبکه های اجتماعی بسیار پرمخاطب است وبازار پررونقی دارد دراین رشته اصول مهم سئو و تولید محتوای دیجیتال وهمچنین استراتژیهای مختلف مرتبط و نرم افزارهای موبایلی مورد بررسی قرار می گیرد .

 

دانشگاه علمی کاربردی واحد 32 تهران با سابقه 18سال آموزش علمی کاربردی مفتخر است از میان علاقه مندان برای ترم مهر 1401بدون کنکور ثبت نام بعمل آورد طول رشته دوسال بوده ودرپایان به دانشجویان مدرک مهندسی مورد تایید وزارت علوم تعلق می گیرد و قابل ترجمه است.

 

جهت رفاه حال مخاطبان عزیز وکمک به انتخاب وتصمیم گیری ایشان ، فایلهای صوتی وتصویری راهنمای این رشته تهیه شده که می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام و حساب آپارات مرکز مشاهده نمایید .

 

جهت ثبت نام و یا مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن 09301302828 ویا تلفن ثابت 46056254 تماس بگیرید


پیش ثبت نام درسایت

 


بدون کنکور دانشجو شوید

 


ورود به صفحه اینستاگرام دانشگاه

 


مشاهده پادکست معرفی رشته مهندسی تولید محتوا

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا
×

سلام!

برای راهنمایی و چت با کارشناسان پشتیبان در واتس اپ بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟